سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تمامی حقوق مادی ومعنوی این وبگاه محفوظ بوده و متعلق به وبسایت شهدای دستگردقداده می باشد وهرگونه کپی برداری ازمطالب تنها باذکرمنبع مجازمیباشد...
درباره ما

زمان همه چیز راکهنه می کند مگر خون شهید را...
سخنان مقام معظم رهبری
صفحات ما درسایت تبیان
فرم تماس
فرم تماس سایت شهدای دستگرد
مجموعه کلیپهای تصویری
لوگوهای ویژه
پرتال جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون
نظر سنجی
آخرین مطالب
دسترسی سریع
سنگر معصومین سنگر فرماندهی سنگرمنکرات سنگر کلیپ های منتخب نمایشگاه کتاب و ملزومات فرهنگی
نویسندگان
نواهای سایت
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
حمایت از ما
شهدای دستگرد قداده

شهادت لاله ها را چیدنی کرد حدیث شهادت شنیدنی است یه صلوات بفرست اللهم صل علی محمدوآل محمد شهیدان زنده اند

پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سردار حسین همدانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز شهید حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی را به خانواده‌ی گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه‌ی پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت میگویم. این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ی پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ی نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ی مجاهدان راه حق.

سیّد علی خامنه‌ای
18
مهر1394

لینک خبر
http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=31033




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در دوشنبه 94/7/20 | نظر

               بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین.

 خیلی خوش‌آمدید عزیزان من، برادران عزیز، خواهران عزیز، خانواده‌های محترم! چهره‌های مصمّم و حاکی از عزم و اراده و ایمان که اینها همه ثروتهای بزرگ ملّی است؛ هم این انسانهای مؤمن، هم انگیزه‌ها و دلهای مستحکم. هیچ ثروتی در هیچ کشوری به اندازه‌ی ثروت عظیم نیروی انسانی لایق و کارآمد متصوّر نیست. این ایّام هم ایّام مهمّی است؛ هم یادبود حادثه‌ی عجیب مباهله، هم نزول سوره‌ی هل‌اتی‌، هم نزدیکی ایّام محرّم، هم از لحاظ وضعیّت منطقه و حسّاسیّت حوادثی که در منطقه در جریان است، روزهای مهمّی است؛ برهه‌ی مهمّی است.

 درباره‌ی نیروی دریایی سپاه آنچه مهم است، حضور فرزندان انقلاب و نیروهای انقلاب در دریا است؛ این خیلی نقطه‌ی اساسی و مهمّی است. امنیّت، زیرساخت همه‌ی پیشرفتهای یک ملّت است. اگر امنیّت نباشد، نه اقتصاد هست، نه فرهنگ هست، نه سعادت شخصی و نه سعادت عمومی مردم اجتماع هست. امنیّت دریا برای کشورهایی که سواحل دریایی دارند از جهاتی مهم‌تر است؛ چون دریا یک وسیله‌ی ارتباطی عمومی بین‌المللی است. حضور قدرتها، حضور ملّتها در دریا یک حادثه‌ی استثنائی محسوب نمیشود، یک امر رایج و دایری است. اگر کشوری که همسایه‌ی دریا است و ساحل دریایی دارد، نتواند دریا را در مجاورت خود امنیّت ببخشد، در واقع ارکان امنیّت داخلی خود را نتوانسته است بسازد. لذا امنیّت دریا خیلی مهم است. خب، جوانهای ما بحمدالله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه‌ها کار کردند؛ کارهای برجسته و باارزشی انجام دادند. نباید اینها در تاریخ حسّاس بعد از انقلاب نادیده گرفته بشود.
ادامه مطلب...


نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در پنج شنبه 94/7/16 | نظر

نکات اصلی بیانات رهبر انقلاب درباره فاجعه منا

فاجعه‌ی منا و کشته‌شدن صدها نفر از حجاج کشورمان و هزاران نفر از دنیای اسلام، ایام عید را تبدیل به عزا کرد. همچنین نپذیرفتن مسئولیت این فاجعه از سوی حکومت عربستان بر تلخی حادثه افزود. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل این حادثه موضع‌گیری‌های مهمی داشتند. ایشان ابتدا در پیامی، سه روز عزای عمومی در کشور  اعلام کردند، سپس در شروع جلسه‌ی درس خارج فقه دولت سعودی را به «مسئولیت‌پذیری» و «پرهیز از فرافکنی» توصیه کردند. همچنین در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، به حکام عربستان هشدار دادند: «اگر بنا شد عکس‌العمل نشان بدهیم، عکس‌العمل‌های ما خشن هم خواهد بود، سخت هم خواهد بود.»
در جدول زیر مهم‌ترین نکات رهبر انقلاب درباره‌ی فاجعه‌ی منا مرور شده است.
لینک خبر
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30943
نکات اصلی بیانات رهبر انقلاب درباره فاجعه مصیبت‌بار منا
براساس: پیام در پی فاجعه منا 94/07/02، بیانات در ابتدای درس خارج فقه 94/07/05 و بیانات در دانشگاه علوم دریایی 94/07/08
مصیبت واقعی برای ملت ایران
 
حادثه تلخ منا به‌معنای واقعی کلمه عید را عزا کرد.  چندصد نفر حاجیان، مظلومانه [و] ای بسا عدّه‌ای با زبان تشنه از دنیا رفتند.
صد‌ها خانواده مشتاقانه در انتظار عزیزان حج‌گزار خود بودند، اکنون به عزای آنان نشسته‌اند.
انسان نمیتواند لحظه‌ای خود را از این غم فارغ بداند و دائم در این چندروزه این غم در دلهای ما و دیگران سنگینی میکند.
مصیبت عظیم برای دنیای اسلام جمع کثیری از ضیوف‌الرّحمان و مؤمنانِ مهاجر الی‌الله از کشورهای گوناگون جان باختند، اندوهی بزرگ در جهان اسلام پدید آورده و عید آنان را عزا کرده است.
آن‌طور که به ما گزارش داده‌اند، بیش از پنج هزار کشته از دنیای اسلام و از کشورهای مختلف وجود داشته است... چند صد کشته در یک حادثه -حادثه‌ی حج- چیز کوچکی است؟ شوخی است؟ دنیای اسلام باید برای این فکر کند.
اقدامات لازم پس از وقوع حادثه مسئولیت‌پذیری: اوّلین مطلب همین است که سعودی‌ها باید بپذیرند مسئولیّت خودشان را و به لوازم این «پذیرشِ مسئولیّت» باید عمل بشود.
پرهیز از فرافکنی و متهم کردن دیگران: اینکه فرافکنی کنند و دائم این [و آن‌] را متّهم کنند و مدام خودشان از خودشان تعریف کنند کارهایی نیست که به جایی برسد؛ این فعّالیّتهای عقیمی است.
پرهیز از موذیگری: در انتقال ابدان مطهّرشان به کشور مشکلاتی وجود دارد؛ ولیکن  به وظایفشان عمل نمیکنند بلکه در مواردی نقطه‌ی مقابل وظایفشان عمل میکنند، موذیگری میکنند.
تشکیل کمیته حقیقت‌یاب: بایستی از دنیای اسلام -از جمله از کشور ما- کسانی باشند، بروند، از نزدیک تحقیق کنند، مشخّص کنند که علّت حادثه چه بوده.
واکنش احتمالی جمهوری اسلامی اگر کشور ما و ملّت ما بخواهد در مقابل عناصر اذیّت‌کننده و موذی عکس‌العمل نشان بدهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود.
ما تا حالا خویشتن‌داری کردیم. ما رعایت ادب اسلامی، رعایت حرمت برادری در امّت اسلامی را نگه داشتیم.
اگر بنا شد عکس‌العمل نشان بدهیم، عکس‌العمل‌های ما خشن هم خواهد بود، سخت هم خواهد بود.
امروز ده‌ها هزار نفر از عزیزان ما هنوز در مکّه و مدینه، در مناسک حجّند؛ اندک بی‌احترامیِ به اینها، عکس‌العمل ایجاد خواهد کرد.
عمل نکردن به وظایفشان نسبت به ابدان مطهّر جانباختگان عزیز ما در حج، عکس‌العمل ایجاد خواهد کرد.

اگر کسی بخواهد به حقّ ملّت ایران و جمهوری اسلامی ایران دست‌درازی کند، میدانیم با او چه‌جوری رفتار کنیم؛ محکم برخورد میکنیم.




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در یکشنبه 94/7/12 | نظر

دیدار فرماندهان ارتش با رهبر انقلاب در نوشهر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار مسئولان و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی، علت دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی را ایستادگی ملت ایران و صراحت و تسلیم‌نشدن در مقابل سیاست‌های استکبار خواندند و تأکید کردند: نیروهای مسلح باید با شتاب در پیشرفت‌ها و افزایش آمادگی‌های خود، چنان اقتداری ایجاد کنند که دشمنان حتی جرأت نکنند خیال تعرض را به ذهن خود راه دهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، برنامه‌ریزی برای «فردای بهتر و پیشرفته‌تر ایران اسلامی» را در همه‌ی بخش‌ها ضروری دانستند و گفتند: آینده‌ی کشور به دست جوانانی است که باید قدر آنها را دانست و برای آنکه ایران فردا بتواند تواناتر، مقتدرتر و با زبان گویاتر در منطقه و دنیا ظاهر شود، باید نسل بعد را آماده‌تر، مصمم‌تر، دانشمندتر و شجاع‌تر پرورش داد.

                                                                                                                                                  ادامه مطلب...


نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در جمعه 94/7/10 | نظر

                                                                                                                     بیانات در ابتدای جلسه درس خارج فقه درباره فاجعه منا

                                                                                                                                      بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

بعد از تعطیلی طولانی، امروز مباحثه‌ی خودمان را شروع میکنیم؛ لکن دلهای ما پر از اندوه و پر از غم است به‌خاطر این حادثه‌ی تلخی که در منا اتّفاق افتاد و به‌معنای واقعی کلمه عید را عزا کرد. هر سال در موسم حج، مثل این روزهایی که اعمال حج و مناسک حج تمام شده است، کشور در یک شادی عمومی قرار دارد؛ حاجی‌ها برمیگردند، خانواده‌ها خوشحالند؛ پدرانشان، فرزندانشان، همسرانشان می‌آیند؛ خانواده‌ها خوشحالی میکنند که [حاجیانشان‌] آمدند، حج گزاشتند، موفّق شدند. هر سال این‌جور است؛ اوقات شادی است. امسال این اوقات شادی تبدیل شده به اوقات غم. در بسیاری از استانهای کشور، عدد کشته‌شدگان و جانباختگان بالا است و جنازه‌ها را باید بیاورند؛ دلها واقعاً در این ایّام داغدار است. خب انسان نمیتواند لحظه‌ای خود را از این غم فارغ بداند و دائم در این چندروزه این غم در دلهای ما و دیگران سنگینی میکند. آنچه حالا نتیجه باید گرفت، این است که مسئولیّت این حادثه‌ی سنگین و این فاجعه‌ی بزرگ بر دوش حکّام عربستان است؛ باید مسئولیّتشان را قبول کنند نسبت به این قضیّه، اینکه فرافکنی کنند و دائم این [و آن‌] را متّهم کنند و مدام خودشان از خودشان تعریف کنند کارهایی نیست که به جایی برسد؛ این فعّالیّتهای عقیمی است. بالاخره دنیای اسلام سؤال دارد. بیش از هزار کشته از کشورهای مختلف اسلامی در یک حادثه‌ای، شوخی است؟ از کشور ما هم خدا میداند چند صد کشته! حالا مفقودین هنوز معلوم نیست کجا هستند؛ ممکن است عدّه‌ی بسیاری از اینها [جزو] جان‌باختگان باشند. چند صد کشته در یک حادثه -حادثه‌ی حج- چیز کوچکی است؟ شوخی است؟ دنیای اسلام باید برای این فکر کند؛ و اوّلین مطلب هم همین است که سعودی‌ها باید بپذیرند مسئولیّت خودشان را، و به لوازم این پذیرشِ مسئولیّت باید عمل بشود. اینکه به جای عذرخواهی از امّت اسلامی و به جای عذرخواهی از خانواده‌ها، شروع کنند مدام همین‌طور حرف زدن به این و آن و متّهم کردن و مانند اینها، راه به جایی نخواهد برد و ملّتها به‌طور جدّی دنبال میکنند؛ این قضیّه فراموش نخواهد شد. امیدواریم ان‌شاءالله خداوند خیرْ مقدّر کند.

     لینک مطلب
 http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30899




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در دوشنبه 94/7/6 | نظر

رمز پیروزی در میدان‌ها

پایگاه اطلاع‌رسانی(امام خامنه ای  KHAMENEI.IR )به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی نقش «وحدت ملی» در پیروزی ملت ایران در دفاع هشت‌ساله و دیگر برهه‌های حساس تاریخی و عرصه‌های هماوردی را منتشر می‌کند.


* رمز پیروزی
وحدت کلمه، رمز پیروزی هر ملتی است. رمز پیروزی انقلاب ما هم واقعاً وحدت کلمه بود. رمز پیروزی در جنگ هم وحدت کلمه بود. رمز پیروزی در دوره‌های بعد از جنگ تا امروز هم که دوره‌ی سازندگی است، باز وحدت کلمه است. ما اگر وحدت کلمه نداشته باشیم، اگر نقطه‌ی توافق عظیم ملی نداشته باشیم، همه‌ی دستاوردهای این ملت از دست خواهد رفت. خوشبختانه این را داریم و مردم گرد آن متحدند. شما ببینید در راهپیماییها، در اجتماعات عظیم مردمی، آن‌جایی که شعارهای مشترک و آرزوهای عمومی مردم مطرح می‌شود، مردم چطور از همه‌ی قشرها شرکت می‌کنند و هیچ اختلافی هم با همدیگر ندارند.
بیانات در جلسه پرسش و پاسخ با جوانان در دومین روز از دهه فجر (روز انقلاب اسلامی و جوانان) 1377/11/13

عزیزان من! ملت ایران به برکت وحدت کلمه، هم در جنگ، هم در بسیج نیروها برای میدانهای دفاع مقدس، هم در همه‌ی میدانهای گوناگونی که برای این ملت مطرح بود و هم در خود انقلاب، پیروز شد. اگر وحدت کلمه نبود؛ اگر ملت ایران دچار اختلافات و دودستگیها و شکافها و شقاقها می‌شد -که دشمن می‌خواست این کار را بکند، ولی بحمداللَّه موفّق نشد- ناموفّق می‌ماند. این وحدت را باید حفظ کنید.
بیانات در دیدار مردم کرج‌ 1376/7/24

                                                                                                                                              ادامه مطلب...


نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در یکشنبه 94/7/5 | نظر

 پیامبرصلی الله علیه وآله :
إنَّ اللَّهَ یُبغِضُ رجُلاً یُدخَلُ عَلَیهِ فی بَیتِهِ و لایُقاتِلُ
خداوند دشمن می‏دارد مردی را که در خانه‏اش بر او حمله کنند و او نجنگد
عیون أخبارالرّضاعلیه السلام ، ج 2 ، ص 28 .

دفاع مقدس در کلام رهبری
هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

پیام دفاع مقدس
هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند. ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

ادامه مطلب...


برچسب ها : دفاع مقدس
نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در سه شنبه 94/6/31 | نظر

دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را نعمت بزرگ الهی و پاسدار آگاه و بینای انقلاب اسلامی در مسائل داخلی و خارجی خواندند و با تبیین الزامات و ابعاد پاسداری از انقلاب اسلامی  افزودند: دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب، در فکر نفوذ به‌خصوص نفوذ سیاسی – فرهنگی است که شناخت توطئه‌های دشمن، تقویت و استحکام روحیه‌ی انقلابی و حرکت مستمر به‌سمت تحقق آرمان‌ها این هدف را ناکام خواهد گذاشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار در تشریح جایگاه سپاهیان پاسدار و وظایف خطیر آنان در موقعیت کنونی و آینده‌ی کشور، به تبیین چهار کلمه‌ی «سپاه»، «پاسداران»، «انقلاب» و «اسلامی» و ابعاد و خصوصیات و الزامات آن پرداختند.
ایشان کلمه‌ی «سپاه» را به‌معنای داشتن سازمان و تشکیلات و نظم و انضباط دانستند و خاطرنشان کردند: برای هیچ سازمان و نهادی همچون سپاه وظیفه‌ی سازمانی برای پاسداری از انقلاب اسلامی به‌عنوان عزیزترین حادثه‌ی تاریخی و جاری کشور، تعریف نشده است.

رهبر انقلاب اسلامی، «پیرنشدن و تجدید حیات» از طریق رشد و تعمیق و «تربیت عناصر جدید، کارآمد و فهیم» را از جمله الزامات تشکیلات سپاه برشمردند و گفتند: سپاه علاوه بر تربیت عناصر درونی جدید، با عناصری که در خدمت دستگاه‌های مختلف قرار می‌دهد بر آن مجموعه‌ها و تشکیلات تأثیرگذاری می‌کند و انسان‌های مؤثری را رشد می‌دهد.

ادامه مطلب...


نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در پنج شنبه 94/6/26 | نظر

بیانات در دیدار رئیس و اعضاى مجلس خبرگان رهبرى

 

پس از برگزاری هجدهمین اجلاس دوره‌ی چهارم مجلس خبرگان رهبری (1)

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
الحمدلله ربّ العالمین والصّلاة والسّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّةالله فی الارضین. قال‌الله الحکیم فی کتابه: هُوَ الَّذی اَنزَلَ السَّکینَةَ فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لِیَزدادوا ایمانًا مَعَ ایمانِهِم وَ للهِ‌ جُنودُ السَّم?و?تِ وَ الاَرضِ وَ کانَ اللهُ عَلیمًا حَکیمًا.(2)

 خوشامد عرض میکنم به برادران عزیز، آقایان محترم؛ و تشکّر میکنم از اینکه لطف کردید و محلّ کار ما را با حضور خودتان منوّر و معطّر کردید. اهمّیّت مجلس و اعضای مجلس به‌نحوی است که انسان واقعاً احساس میکند که حضور شما در هرجایی ان‌شاءالله مایه‌ی برکت خواهد بود. مجلس خبرگان میتواند مظهر تام و تمام این انزال سکینه‌ی الهی باشد؛ چون این انزال سکینه‌ی الهی از نشانه‌های ایمان است: هُوَ الَّذی اَنزَلَ السَّکینَةَ فی قُلوبِ المُؤمِنینَ لِیَزدادوا ایمانًا مَعَ ایمانِهِم؛ این سکینه‌ی الهی، مایه‌ی ازدیاد ایمان و مایه‌ی تقویت ایمان است. معنای سکینه هم آرامش در مقابل تلاطم است؛ حوادث گوناگون، خبرهای گوناگون، دشمنی‌ها، وضعیّتهای مختلف، در روح انسانها به‌طور طبیعی تلاطم ایجاد میکند. این آرامش خیلی از اوقات مایه‌ی استقرار فکر و ذهن و استقامت در طریق میشود. خدای متعال این سکینه را، آرامش را به مؤمنین میدهد به برکت ایمانشان و به آنها خاطرجمعی میدهد که «وَ للهِ‌ جُنودُ السَّم?و?تِ وَ الاَرض». از چه انسان واهمه کند؟ همه‌ی نیروهای زمین و آسمان، همه‌ی سنن طبیعت، جنود الهی هستند و متعلّق به خدایند؛ اگر ما  مؤمن باشیم، اگر ما بنده‌ی خدا باشیم، این نیروها در خدمت مؤمنین قرار میگیرند. این همان آرامشی است که انسان پیدا میکند. باز در یکی دو آیه‌ی بعد [میفرماید]: وَ للهِ‌ جُنودُ السَّم?و?تِ وَ الاَرضِ وَ کانَ اللهُ عَزیزًا حَکیمًا؛(3) این عزّت الهی و قدرت الهی، نشانه‌ی همین «للهِ‌ جُنودُ السَّم?و?تِ وَ الاَرض» است. مؤمنین در یک چنین عالمی، در یک چنین فضایی حرکت میکنند، زندگی میکنند و تنفّس میکنند. مجلس خبرگان یکی از جاهایی است که میتواند منبع و منشأ یک چنین آرامشی باشد.

 

لینک خبرhttp://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30653

 

شهدای دستگردقداده




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در سه شنبه 94/6/24 | نظر
در پیش‌شماره دهم خط حزب‌الله بخوانید:

«کلید اقتصاد مقاومتی است»

پیش شماره‌ی جدید «خط حزب‌الله» با موضوع محوری اقتصاد مقاومتی منتشر شد.
دهمین پیش شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ی «دشمن بر می‌گردد»، به همراه گزارشی درباره‌ی «اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات کشور» بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفت.
سخه‌ی PDF نشریه در دو نسخه‌ی A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، مساجد، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
این نشریه را از اینجا دریافت کنید.
نسخه تابلو اعلانات | نسخه مطالعه (اندازه A4) | نسخه چاپی (اندازه A3)

 لینک خبرhttp://farsi.khamenei.ir/news-content?id=30639 

شهدای دستگردقداده




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در سه شنبه 94/6/24 | نظر
سامانه پیام کوتاه
وب سایت شهدای دستگردقداده
دامنه های سایت
صفحه اصلی سایت شهدای دستگرد صفحات ما درسایت تبیان صفحات ما درسایت راسخون صفحات مادرسایت معجون
اشتراک درخبرنامه
 
یاد شهدای دستگرد قداده بخیر
بایگانی وبگاه
پیوندهای وبگاه
صفحات اختصاصی
برچسب‌ها
دستگردقداده (18), شهدای دستگردقداده (8), امام خامنه ای (3), امام حسین (2), دستگرد قداده (2), هفته بسیج (2), شهدای دستگرد قداده (2), وبسایت شهدا (1), کربلا (1), بسیج (1), بهترینها (1), تاسوعا (1), جوانان انقلابی (1), دستگرد (1), (سایت شهدا) (1), 17شهریور (1), 22اسفند (1), ازدواج (1), ازدواج علی وفاطمه (1), شهید اکبرشعرباف (1), شورای عالی فضای مجازی (1), فاجعه منا (1), فرماندهان (1), فرماندهان سپاه (1), فرمایشات رهبر (1), قداده (1), مقام معظم رهبری (1), نمایشگاه کتاب دستگردقداده (1), دستگردقداده شهید حاج احمدکاظمی و شهید سیدحبیب حسینی دستگردقداده (1), دستگردقداده مقام معظم رهبری (1), دستگردقداده میزبان شهدای گمنام گشت (1), دستگردقداده میزبان شهید عبدالله جعفری (1), دستگردقداده وبسایت شهدا (1), دستگردقداده( (1), دستگردقداده(سایت شهدا) (1), دعای عرفه) (1), دفاع مقدس (1), دیدار مردم خمینی شهر با رهبر انقلاب (1), دیداررهبر (1), رمز و رازها (1), رمزپیروزی درمیدانها (1), رهبر (1), روزشهید (1), سخنان امام حسین در عاشورا (1), شهدا (1), شهدای آذرماه دستگرد (1), شهدای اردیبهشت ماه دستگردقداده (1), شهدای اسفندماه دستگردقداده (1),
محض ریا اعلام میشود که:
بازدید امروز :4
بازدید دیروز :4
کل بازدید :1359355
تعداد کل یادداشت ها : 159
103/1/28
1:20 ع
دیگر امکانات
جنگ دفاع مقدس
بهینه سازی : ثامن تم -