سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تمامی حقوق مادی ومعنوی این وبگاه محفوظ بوده و متعلق به وبسایت شهدای دستگردقداده می باشد وهرگونه کپی برداری ازمطالب تنها باذکرمنبع مجازمیباشد...
درباره ما

زمان همه چیز راکهنه می کند مگر خون شهید را...
سخنان مقام معظم رهبری
صفحات ما درسایت تبیان
فرم تماس
فرم تماس سایت شهدای دستگرد
مجموعه کلیپهای تصویری
لوگوهای ویژه
پرتال جامع فرهنگی اطلاع رسانی راسخون
نظر سنجی
آخرین مطالب
دسترسی سریع
سنگر معصومین سنگر فرماندهی سنگرمنکرات سنگر کلیپ های منتخب نمایشگاه کتاب و ملزومات فرهنگی
نویسندگان
نواهای سایت
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
حمایت از ما
شهدای دستگرد قداده

شهادت لاله ها را چیدنی کرد حدیث شهادت شنیدنی است یه صلوات بفرست اللهم صل علی محمدوآل محمد شهیدان زنده اند

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به انعکاس مطالبی در خصوص دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نسبت به جمع‌بندی مسائل هسته‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور، به این وسیله رسماً اعلام می‌گردد: مواضع معظم‌له در رابطه با این موضوع، صریح، شفاف و بدون تأویل در سخنرانی‌ها و فرمایشات ماه‌های اخیرشان، خصوصاً در روز بیستم فروردین، دیدار دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع)، دیدار کارگزاران نظام در ماه مبارک رمضان، و روز عید سعید فطر اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد. لذا انتساب هر مطلبی که خارج از این چارچوب باشد، فاقد اعتبار است.
روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری
10 شهریور 1394

در این رابطه: بیانات صریح و شفاف رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای

لینک خبرhttp://farsi.khamenei.ir/news-content?id=30621

شهدای دستگردقداده




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در دوشنبه 94/6/23 | نظر

مسئولین کشور جوانان انقلابی را گرامی بدارند/ شورای نگهبان باید صلاحیتها را احراز کند/ نباید اجازه نفوذ و بازگشت آمریکا را داد

در این دیدار که جمعی از مردم خمینی شهر نیز حضور داشتند حضرت آیت الله خامنه ای حضور پرشور مردم در انتخابات را ضامن حفظ کشور خواندند و افزودند: جمهوری اسلامی به شرط وحدت و انسجام ملت و پرهیز از دو دستگی، بدون تردید شامل نصرت الهی شده و بر همه دشمنان پیروزخواهد شد.

به گزارش قلمکده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با هشدار درباره‌ی تلاش‌های فریب‌کارانه‌ی آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه‌ها، «اقتصاد قوی و مقاوم»، «توسعه‌ی روزافزون علم» و «حفظ و تقویت روحیه‌ی انقلابی‌گری به‌خصوص در جوانان» را سه عامل مقابله‌ی مقتدرانه با دشمنی‌های پایان‌ناپذیر شیطان بزرگ اعلام کردند و با بیان برخی نکات درباره‌ی انتخابات اسفند 94، افزودند: نتیجه‌ی هر انتخابات نیز مانند تک‌تک آرای مردم، حق‌الناس است و با همه‌ی وجود، از این حق ملت، دفاع خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ایام پربرکت ماه ذی‌قعده و لزوم بهره‌مندی از این فرصت‌های گران‌بها، ماه شهریور را نیز حاوی خاطراتی پرمعنا خواندند و خاطرنشان کردند: در همه‌ی حوادث این ماه از جمله کشتار مردم بی‌گناه به دست رژیم پهلوی در 17 شهریور 57، شهادت رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر کشور در 8 شهریور 60، ترور شهید آیت‌الله قدوسی و شهید آیت‌الله مدنی در همین ماه و حمله‌ی صدام به ایران در 31 شهریور 59، ردپای مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا مشاهده می‌شود.

شهدای دستگردقداده

ادامه مطلب...


نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در یکشنبه 94/6/22 | نظر

بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم

بسم‌الله‌ الرّحمن‌الرّحیم‌
و الحمدللَّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الأطیبین الأطهرین المنتجبین سیّما بقیّةالله فی الارضین.

 خوشامد عرض میکنیم به همه‌ی شما برادران و خواهران عزیز که از شهرهای مختلف رنج سفر را تحمّل فرمودید و زحمت کشیدید و تشریف آوردید و فضای حسینیّه‌ی ما را با حضور خودتان، با احساسات خودتان متبرّک کردید. بخصوص برادران و خواهرانی که از راه‌های دور تشریف آوردند، و امیدواریم که رحمت الهی و فضل الهی شامل حال یکایک شما برادران و خواهران باشد.


 این ایّام تصادفاً مقارن است با ایّام متبرّک ماه ذی‌قعده و روزهای پرخاطره‌ی ماه شهریور. برکات ماه ذی‌قعده هم برکات فراوانی است؛ خاطرات شهریورماه هم خاطرات پرمعنا و پرمغزی است. ماه مبارک ذی‌قعده، اوّلِ ماه‌های حرام است؛ یازدهم این ماه ولادت مبارک حضرت ثامن‌الحجج (علیه آلاف التّحیّة و الثّناء) و دهه‌ی کرامت است؛ روز بیست‌وسوّم این ماه روز زیارتی مخصوص حضرت ثامن‌الحجج (علیه الصّلاة و السّلام) است؛ روز بیست‌وپنجم این ماه روز دحوالارض است که روز با برکتی است؛ شب نیمه‌ی ماه ذی‌قعده از شبهای متبرّک سال است که اعمالی دارد؛ روزهای یکشنبه‌ی ماه ذی‌قعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام که خطاب به اصحاب خود فرمود: کدامِ از شماها مایلید توبه کنید؟ همه گفتند ما میخواهیم توبه کنیم -ظاهراً ماه ذی‌قعده بوده است- طبق این نقل و این روایت حضرت فرمودند که در روزهای یکشنبه‌ی این ماه این نماز را -یک نمازی با یک خصوصیّتی در مراقبات ایشان ذکر میکنند- انجامبدهید. غرض، ایّام در ماه ذی‌قعده که اوّل ماه‌های حرام است در این سه ماه متوالی، ایّام و لیالی مبارک و متبرّکی است، پر از برکات است؛ باید از اینها استفاده کرد.

ادامه مطلب...


برچسب ها : امام خامنه ای
نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در چهارشنبه 94/6/18 | نظر

دیدار مردم خمینی شهر با رهبر انقلاب

اقشار مختلف مردم شهیدپرور خمینی شهر با رهبر انقلاب در تهران دیدار دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قلمکده ، شب گذشته اقشار مختلفی از مردم و مسئولین خمینی شهر جهت تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل و شهدا و همچنین دیدار با رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در قالب کاروان میثاق با ولایت عازم تهران شدند و امروز مصادف با 18شهریورماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره مند خواهند شد.

در این دیدار مسئولین خمینی شهر به همراه خانواده شهدا، بسیجیان، دانشگاهیان، طلاب حوزه های علمیه، دانش آموزان، فعالان فرهنگی و قرآنی و… حضور دارند که درتاریخ این شهر انقلابی ثبت خواهد شد.

اخبار تکمیلی و گزارش تصویری بروزرسانی خواهد شد



در این دیدار که جمعی از مردم خمینی شهر نیز حضور داشتند حضرت آیت الله خامنه ای حضور پرشور مردم در انتخابات را ضامن حفظ کشور خواندند و افزودند: جمهوری اسلامی به شرط وحدت و انسجام ملت و پرهیز از دو دستگی، بدون تردید شامل نصرت الهی شده و بر همه دشمنان پیروز خواهد شد.

لینک خبر
http://ghalamkade.ir/19792

شهدای دستگردقداده





نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در چهارشنبه 94/6/18 | نظر

جمعه خونین تهران

17شهریور 1357 تکرار عاشورا و میدان شهدا تکرار کربلا و شهدای ما تکرار شهدای کربلا و مخالفان ملت ما تکرار یزید و وابستگان او هستند.
امام خمینی (رحمت الله علیه)

مقدمه

دولت جمشید آموزگار که از نخستین روزهای زمامداری، سیاست تحمیق مردم را پیش گرفته بود و می خواست با همان سازمان های امنیتی موجود، بحران ها را پشت سر بگذارد و رژیم را حفظ کند، نتوانست در برابر امواج توفنده ی انقلاب اسلامی پایداری کند.
تظاهرات مردمی و راهپیمایی های عظیم، روز به روز گسترش می یافت و مراکز فساد، قمارخانه ها وکاباره ها مورد هجوم مردم قرار می گرفت و اعتراضات مردمی علنی تر می شد. به دنبال شکست کابینه آموزگار و ناتوانی دولت در پاسخگویی به استیضاح نمایندگان مجلس فرمایشی شورای ملی در خصوص حادثه سینما رکس آبادان و قاطعیت انقلابی مردم در پیشبرد خواسته هایشان، پس از یک سال در چهارم شهریور 1357، مجبور به استعفا شد و مهندس جعفر شریف امامی که از رجال مشهور وابسته رژیم که 15 سال رئیس مجلس سنا و در سال 1339، نخست وزیر بود، به قصد کنترل اوضاع، از طرف شاه مامور تشکیل کابینه شد. نقشه امریکا این بود که با این تغییر و تحول تا حدی از خشم و نفرت عمومی بکاهد. شریف امامی برنامه دولت خود را براساس آشتی ملی و احترام به روحانیت قرار داد و با آزادی 237 نفر از زندانیان سیاسی و تعطیلی قمارخانه ها و کازینوها تلاش کرد خود را مردمی نشان دهد. ولی این ترفندها کارساز نشد و همان روز که مصادف با شهادت مولای متقیان علی (علیه السلام) بود ، تظاهرات و برخوردهای خونین ادامه یافت
در پنجم شهریور تظاهرات گسترده مردم در شهرهای قم، تهران و ... ادامه پیدا کرد و ده ها نفر نیز به شهادت رسیدند. رژیم شاه در یک عقب نشینی آشکار، تقویم شاهنشاهی را که چندی پیش (سال 1354) رسمی کرده بود، مجدداً به تقویم هجری شمسی مبدل ساخت.
در ششم شهریور 1357 امام خمینی (رحمت الله علیه) خطاب به ملت پیامی منتشر کرد و نسبت به حیله های دشمنان اسلام و تعویض مهره ها، تغییر تقویم و ... اعلام خطر نمود:
در این موقع حساس تاریخ ایران، شاه به وسیله کارشناسان خود دست به توطئه خطرناکی زده است که با اندکی سستی و تغافل، ملت ایران باید از به دست آوردن آزادی و استقلال و حقوق بشر مایوس شود و خود را برای همه نوع اختناق و شکنجه و قتل و غارت مهیا کند و اسلام باید از احکام نورانی خود چشم بپوشد.

ادامه مطلب ولینک خبر.سایت راسخون
https://rasekhoon.net/article/show/117442

شهدای دستگردقداده

 




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در سه شنبه 94/6/17 | نظر

 

رهبر انقلاب در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را برای یک دوره 4ساله منصوب کردند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را برای یک دوره چهار ساله منصوب کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلمکده ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را برای یک دوره‌ی چهار ساله منصوب کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این حکم، با اشاره به اهمیت شورای عالی فضای مجازی در «مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با تحولات این عرصه» و همچنین وظیفه‌ی اصلی این تشکیلات یعنی «سیاست‌گذاری، مدیریت کلان و برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم و به‌هنگام و نظارت و رصد کارآمد و روزآمد در فضای مجازی»، 10محور مهم وظایف و مأموریت‌های شورای عالی فضای مجازی را ابلاغ کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
پیدایش فضای مجازی در چند دهه‌ی اخیر یکی از بزرگترین نمادهای تحول جهانی است. رخدادی که تأثیرات شگرف آن هر روز در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی نمود بیشتری پیدا می‌کند.
اکنون بیش از سه سال از تشکیل شورای عالی فضای مجازی می‌گذرد: شورائی که با مرکز ملی فضای مجازی وابسته به آن، به عنوان نقطه کانونی مواجهه‌ی هوشمندانه و مقتدرانه با تحولات پرشتاب این عرصه، برای استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها و مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات آن شناخته شده است. ادامه مطلب...


نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در یکشنبه 94/6/15 | نظر

کلاه‌برداری اینترنتی
کلاه‌برداری اینترنتی

برنامه آموزشی پلیس فتا با موضوع معرفی برخی از کلاه‌برداریها و سرقت های شایع در فضای اینترنتی و راهکاریهای مقابله با آن (10:38)

 

شبکه‌های اجتماعی

برنامه آموزشی پلیس فتا با موضوع «آسیب های استفاده از شبکه‌های اجتماعی» و پاسخ به سوالات متداول در این مقوله (15:36)




امنیت تلفن همراه

امنیت تلفن همراه

برنامه آموزشی پلیس فتا درباره نکات بسیار مهم، امنیت در تلفن همراه (27:28)




آسیب‌های فضای مجازی

آسیب‌های فضای مجازی

برنامه آموزشی پلیس فتا با موضوع «بررسی چند نوع از آسیب‌های فضای مجازی» (10:12)




دیـــش

دیـــش

نواهنگی زیبا و تأمل برانگیز از سخنان «استاد حجت الاسلام عباسی» پیرامون «ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای؛ کار انتظامی و فرهنگی»(تولید اختصاصی بانک صوتی تبیان)(2:25)

کابوس های کودک

سخنان دکتر «پرویز مظاهری» دبیر انجمن روانپزشکان ایران، پیرامون «مطالبی در مورد رویاها و نگرش کودکان نسبت به مرگ و برنامه های تلویزیونی و کامپیوتری مناسب برای کودکان»؛ تهیه کننده اینترنتی: «بشری مرادی»؛ منبع: ایران صدا (23:27)




هنر دینی

هنر دینی

نواهنگی زیبا از «مقام معظم رهبری» پیرامون «دستیابی به هنر دینی با اتکاء به پشتوانه فکری» (6:11)

 

بلوتوثهای سیاه در جامعه

مطالبی هشدار دهنده استاد محسن وافی پیرامون آسیبهای بلوتوث «آسیب و آمار بلوتوثهای سیاه، همان مواردی که به ترویج فساد و فحشا در جامعه می پردازند. راهکارهای مقابله با این نوع بلوتوثها» از رادیو معارف (11:06)

 

آسیبهای بلوتوث

سخنان آموزنده استاد محسن وافی در مورد «تاریخچه بلوتوث و آسیبهای اجتماعی و فردی ناشی از استفاده نادرست بلوتوث» (10:33)
 

بلوتوث غیر اخلاقی ممنوع(1)

سخنان «دکتر مظاهری» درباره «استفاده جوانان از بلوتوث و اشاره به اینکه باید استفاده صحیح از تکنولوژی های جدید همچون بلوتوث را به جوانان آموزش دهند» (5:48)

بلوتوث غیر اخلاقی ممنوع(2)

سخنرانی «دکتر مظاهری» پیرامون اینکه «بلوتوث به خودی خود یک معضل نیست و باید از طریق راهکارها و برنامه ریزی های فرهنگی با آثار منفی آن مقابله کرد» (5:21)
 

ارتباطات شیشه ای(1)

ارتباطات شیشه ای(1)

سخنان «دکتر مظاهری» درباره «شبکه‌های اجتماعی و اینکه ایجاد ارتباطات جمعی و میان فردی از شناخته شده‌ترین کارکردهای این فضاها به شمار می‌رود» (5:04)

 

ارتباطات شیشه ای(2)

سخنرانی «دکتر باهر» درباره «دنیای سیاست و جامعه، تفاوت‌های اساسی در ابزارهای ارتباطی و بررسی معضلات شبکه های ارتباطات اجتماعی» (3:52)

ماهواره و فرزندان ما

پاسخ حجت الاسلام والمسلمین تراشیون به این سوال که «چه کنیم تا فرزندان در خانه فامیل به ماهواره نگاه نکنند؟» (8:47)

 "
ماهواره
پاسخ حاج آقا «فلاح زاده» به این سوال که «حکم استفاده از ماهواره چیست؟» (2:26)

فرزندم معتاد تلویزیون است
پاسخ دکتر «پرویز مظاهری» به این سوال که «چه رابطه ای بین کودکان و تلویزیون وجود دارد؟ و اثرات مخرب تلویزیون بر روحیه فرزندان چیست؟» (03:35)
"

اینترنت و کودکان(2)

اینترنت و کودکان(2)
پرسش و پاسخ تربیتی توسط استاد دهنوی در حوزه مسائل کودک و نوجوان پیرامون «راهکارهای استفاده درست کودکان از اینترنت» (13:31)

نوجوان و تکنولوژی
پرسش و پاسخ تربیتی توسط استاد دهنوی در حوزه مسائل کودک و نوجوان پیرامون «فواید و مضرات کامپیوتر برای نوجوان» (21:01)




کارتون کودکان

کارتون کودکان
سخنان استاد تراشیون درباره «معرفی برنامه های تلویزیونی جایگزین برای فیلمهای خارجی مثل مرد عنکبوتی و...» (6:54)




نویسنده مدیر وب سایت شهدای دستگردقداده در شنبه 92/4/15 | نظر
سامانه پیام کوتاه
وب سایت شهدای دستگردقداده
دامنه های سایت
صفحه اصلی سایت شهدای دستگرد صفحات ما درسایت تبیان صفحات ما درسایت راسخون صفحات مادرسایت معجون
اشتراک درخبرنامه
 
یاد شهدای دستگرد قداده بخیر
بایگانی وبگاه
پیوندهای وبگاه
صفحات اختصاصی
برچسب‌ها
دستگردقداده (18), شهدای دستگردقداده (8), امام خامنه ای (3), امام حسین (2), دستگرد قداده (2), هفته بسیج (2), شهدای دستگرد قداده (2), وبسایت شهدا (1), کربلا (1), بسیج (1), بهترینها (1), تاسوعا (1), جوانان انقلابی (1), دستگرد (1), (سایت شهدا) (1), 17شهریور (1), 22اسفند (1), ازدواج (1), ازدواج علی وفاطمه (1), شهید اکبرشعرباف (1), شورای عالی فضای مجازی (1), فاجعه منا (1), فرماندهان (1), فرماندهان سپاه (1), فرمایشات رهبر (1), قداده (1), مقام معظم رهبری (1), نمایشگاه کتاب دستگردقداده (1), دستگردقداده شهید حاج احمدکاظمی و شهید سیدحبیب حسینی دستگردقداده (1), دستگردقداده مقام معظم رهبری (1), دستگردقداده میزبان شهدای گمنام گشت (1), دستگردقداده میزبان شهید عبدالله جعفری (1), دستگردقداده وبسایت شهدا (1), دستگردقداده( (1), دستگردقداده(سایت شهدا) (1), دعای عرفه) (1), دفاع مقدس (1), دیدار مردم خمینی شهر با رهبر انقلاب (1), دیداررهبر (1), رمز و رازها (1), رمزپیروزی درمیدانها (1), رهبر (1), روزشهید (1), سخنان امام حسین در عاشورا (1), شهدا (1), شهدای آذرماه دستگرد (1), شهدای اردیبهشت ماه دستگردقداده (1), شهدای اسفندماه دستگردقداده (1),
محض ریا اعلام میشود که:
بازدید امروز :2
بازدید دیروز :30
کل بازدید :1359766
تعداد کل یادداشت ها : 159
103/2/11
2:54 ص
دیگر امکانات
جنگ دفاع مقدس
بهینه سازی : ثامن تم -